Direktlänk till inlägg 28 april 2010

...

Av Malin - 28 april 2010 20:58

Ja, jag är så förbannad så jag vet inte ens vad jag ska skriva för rubrik!


Var på pb igår för att välja tapet och ringde samtidigt M för att fråga om hon kunde ge dom sitt godkännande att vi fick flytta in nu. Inget svar. Gav upp efter säkert 10 samtal. Senare på kvällen ringer hon med någon lam förklaring om varför hon inte svarat. Vi frågar om det är ok att vi flyttar in imorrn (onsdag) och om hon då kan ringa till pb och säga det. Ja fick vi till svar. Kul tänkte vi!

Dagen går och ingen hör av sig att det är fixat med nycklarna. D ringer pb men ingen har ringt dit. Messar M men inget svar. Klockan blir fyra då pb stänger - inga nycklar! Behöver jag säga hur förbannad jag är?! 

Och ingen jävla mening är det att ringa eller messa då hon inte behagar att svara på varken eller!


Känsliga läsare ber jag avsluta inlägget här...


JÄVLA KÄRRING!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 18 maj 2011 20:11

Idag har varit en sån dag där ingenting går som det ska. Dagen började med att det blev jättestressigt när vi skulle iväg och ni som känner mig vet att jag HATAR att stressa, speciellt på morgonen eller när man kliver ur duschen! Jag tycker ändå at...

Av Malin - 17 maj 2011 20:47

Idag blir det därför inte många ord innan ögonen slår igen för den här tisdagen.   Ringde bvc idag om provsvaren på Sagas blodprov vi tog förra veckan. Det visade sig att hon faktiskt är allergisk mot katter precis som vi trodde. Det var inte en ...

Av Malin - 16 maj 2011 21:49

kan man lugnt säga att det är från tidiga morgon till sena kvällen på prästgårdsgatan.   Min typiska vardag ser allt som oftast ut ungerfär såhär: Kliver upp och gör mig i ordning innan Saga vaknar, Saga vaknar och görs klar, åker med Saga på dag...

Av Malin - 15 maj 2011 13:08

IN MY ASS!!!   Eller så är det bara så att det måste vara ömsesidigt för att rubriken ska fungera?    Var börjar man 1 år senare?   Nuförtiden bor Malin och Saga själva i en liten 2:a i stan. För snart 6 månader sedan bröt jag och Dan eft...

Av Malin - 15 maj 2011 13:03

T H I S  I S  T H E  B E G I N N I N G  O F  P A R T  T W O... ...

Presentation


I huvudet på Malin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards