Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Uppe med tuppen...

Av Malin - 16 april 2010 09:16

som vanligt! Vi har slutat ställa väckarklockan för vi har en livs levande som alltid väcker oss runt 7-tiden :)


Gissa om det var skönt att basta igår efter simningen! Är egentligen ingen bastutjej men vissa gånger är det så himla skönt och jag känner mig så avslappnad så jag skulle kunna somna :) Igår var en sån gång!


Jo, i den nya lägenheten så finns det inget badkar!!! Hur ska vi klara oss utan undrar jag? Saga som älskar att bada :( Jag menar sitta i en liten badbalja när man haft ett helt badkar kanske inte är så roligt + att vårt skötbord är ett sånt som man ställer på badkaret och jag vill inte göra mig av med det för det är helt perfekt. Måste ta en funderare hur vi ska göra där. Ringde bovärden och frågade om man inte kunde sätta in ett badkar men det var kostnader hit och dit för ny blandare och det ena med det tredje så det lät inte som att det var någon hit.


Håller på att kolla runt på nya barnvagnar också. En lite lättare sittvagn än den vi har nu. Emmaljunga scooter är den vi har i sikte men vi har missat 2 jättefina som varit ute på annons på blocket. Som av en händelse så ligger det ute en idag som jag inte är sen att ringa på. Såg jättefin ut och hon sa att den var i mycket bra skick så det låter kanon! Ska åka och kolla på den senare idag :)


På schemat idag står promenad, hämta flyttkartonger, kolla på vagn, ev åka och bada och sist men inte minst...fredagsnöjet nummer ett, tvätt :)


13:22


Promenad

Hämta flyttkartonger

Köpa barnvagn


Tänk vad man kan hinna med på en förmiddag bara man kliver upp i tid :)

Det var en jättefin barnvagn så vi slog till direkt! Bild kommer senare för jag måste ändå knäppa kort på vår andra barnvagn så jag kan lägga ut den till försäljning.

Hann dessvärre inte längre än halva promenaden förrän jag blev upplockad av min darling D eftersom vi skulle åka till roknäs och titta på vagnen. Det är nästan så jag funderar på om jag måste bege mig ut på nytt igen men å andra sidan så blev det ju både promenad och simning igår så det jämnar väl ut sig på några år :)


Soliga hälsningar från Piteå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 18 maj 2011 20:11

Idag har varit en sån dag där ingenting går som det ska. Dagen började med att det blev jättestressigt när vi skulle iväg och ni som känner mig vet att jag HATAR att stressa, speciellt på morgonen eller när man kliver ur duschen! Jag tycker ändå at...

Av Malin - 17 maj 2011 20:47

Idag blir det därför inte många ord innan ögonen slår igen för den här tisdagen.   Ringde bvc idag om provsvaren på Sagas blodprov vi tog förra veckan. Det visade sig att hon faktiskt är allergisk mot katter precis som vi trodde. Det var inte en ...

Av Malin - 16 maj 2011 21:49

kan man lugnt säga att det är från tidiga morgon till sena kvällen på prästgårdsgatan.   Min typiska vardag ser allt som oftast ut ungerfär såhär: Kliver upp och gör mig i ordning innan Saga vaknar, Saga vaknar och görs klar, åker med Saga på dag...

Av Malin - 15 maj 2011 13:08

IN MY ASS!!!   Eller så är det bara så att det måste vara ömsesidigt för att rubriken ska fungera?    Var börjar man 1 år senare?   Nuförtiden bor Malin och Saga själva i en liten 2:a i stan. För snart 6 månader sedan bröt jag och Dan eft...

Av Malin - 15 maj 2011 13:03

T H I S  I S  T H E  B E G I N N I N G  O F  P A R T  T W O... ...

Presentation


I huvudet på Malin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards